پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 18:53

کد خبر 666731

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 16:58:56


اضافه‌کردن لوگو شرکت به صفحه تماس آیفون؛ قابلیت جدید iOS معرفی شد


زومیت/ از این پس کسب‌وکارها خواهند توانست لوگو خود را در برخی از اپلیکیشن‌های ارتباطی آیفون به‌نمایش بگذارند.
 
اپل به‌زودی به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا لوگو خود را به برخی اپلیکیشن‌های اصلی اضافه کنند. اپل اعلام کرد که کسب‌کارهایی که از ابزار Business Connect بهره می‌برند، قادر خواهند بود نام تجاری و لوگو خود را به گونه‌ای در اپلیکیشن‌های ایمیل، تماس و پرداخت آیفون یکپارچه کنند تا در معرض دید کاربران قرار گیرد.

اپل برای اولین‌بار سال میلادی گذشته Business Connect را با هدف امکان‌سنجی ادعای مالکیت و مدیریت اطلاعات کسب‌وکارها در طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های خود، از جمله Maps و Messages و Wallet و Siri معرفی کرد.

هر یک از کسب‌وکارهای ثبت‌نام‌شده قادر خواهند بود صحت اطلاعات خود را تأیید و جزئیات بیشتری همچون تصاویر یا پیشنهادهای ویژه را به آن اضافه کنند. جمع‌آوری اطلاعات معتبر و به‌روز در خصوص کسب‌وکارها، می‌تواند برای اپل درصورت راه‌اندازی موتور جست‌وجوی اختصاصی یا قابلیت‌های Apple Intelligence بسیار سودمند باشد. بدین ترتیب، اپل قادر خواهد بود کاربران خود را به جای هدایت به منابع خارجی مانند گوگل، Yelp یا متا، در بستر محصولات خود حفظ کند.

Branded Mail قابلیتی جدید است که کسب‌وکارها می‌توانند از امروز برای آن ثبت‌نام کنند تا پیش‌از ارائه‌ی عمومی تا پایان سال جاری میلادی، کاربران ایمیل‌هایشان را در دریای پیام‌های خوانده‌نشده، به‌راحتی تشخیص دهند. در سال‌های اخیر، جیمیل نیز لوگوهای تأییدشده‌ی برندها را اضافه کرده است تا نشان دهد آیا یک ایمیل از منبعی معتبر می‌آید یا خیر.

براساس بیانیه‌ی رسمی اپل، در صورت انتخاب Business Caller ID توسط کسب‌وکارها، اپل نام، لوگو و بخش مربوطه را روی صفحه‌ی تماس ورودی آیفون نمایش خواهد داد. این ویژگی برای تشخیص تماس‌های اسپم از تماس‌های معتبر بسیار مفید خواهد بود. ارائه‌ی ویژگی Business Caller ID از سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط