پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:40

کد خبر 78010

جمعه 12 خرداد 1402 - 15:05:38


پورموسوی مثل ویسی، فقط بقاء کافی نیست


ورزش 3/ سیروس پورموسوی در صورت ادامه حضور در تیم استقلال خوزستان دوست دارد تیم را برای حضور شایسته در جدول بازیهای لیگ برتر آماده کند و تنها بقاء در جدول بازی‌ها برای او راضی کننده نیست.
سیروس پورموسوی که به همراه استقلال خوزستان به عنوان مربی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد، به خوبی می‌داند اگر تیم برای حضور شایسته در جدول بازی‌های لیگ برتر آماده نشود، حتی بقاء در جدول بازی‌ها هم سخت خواهد بود و حتی ممکن است به دسته پایین‌تر سقوط کند. او این را در صنعت نفت هم تجربه کرده بود. پورموسوی در فصل اول حضورش در صنعت نفت و در دور رفت نتایج خوبی به همراه این تیم گرفت و یکی از تیم‌های بالانشین جدول بود اما در دور برگشت مشکلات مالی به این تیم آن‌قدر فشار آورد که نزدیک به منطقه سقوط شد و به همین بهانه در پایان فصل از صنعت نفت جدا شد، چون می‌دانست با این شرایط مالی نمی‌تواند سرنوشت خوبی در صنعت نفت داشته باشد و صنعت نفت بعد از جدایی این مربی با علیرضا منصوریان قرارداد امضاء کرد.
سیروس پورموسوی بعد از هدایت تیم استقلال خوزستان در یک فصل سخت و طاقت فرسا که با چالش‌های زیادی برای او همراه بود، حالا درست مثل عبدالله ویسی مثل دوران گذشته به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شدند، تاکید دارد تیم باید با بودجه کافی و برای حضور شایسته در جدول بازی‌ها بسته شود و اگر تیم تنها به بهانه بقاء در جدول بازی‌ها شکل بگیرد، ممکن است به دسته پایین‌تر سقوط کند. این سرنوشت تلخ در فصل پیش رو برای تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت به وجود آمد. باید منتظر ماند و دید که آیا گروه ملی فولاد می‌تواند بودجه کافی برای تیم به منظور حضور شایسته در بازی‌های لیگ برتر را فراهم کند یا خیر. به خصوص که تیم‌های دسته اولی وقتی به لیگ برتر صعود می‌کنند برای تطبیق‌سازی خود با بازی‌های لیگ برتر باید ورودی‌های زیادی داشته باشند و حتی شاکله تیم را تغییر دهند. چون دنیای لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط